1 måndag idag!<3



Va ett tag sen va..
Halvregning tråkig dag idag meeeeen jag ska jobba på dagis idag igen :)
Jobbade i fredags hela dagen och det var såååååå kul! Hade gärna tagit med mig 4-5 ungar hem!
Men idag ska jag jobba med de minsta, hoppas jag inte behöver byta någon blöja.. -.-'


Får hålla mig till Putte istället haha!

Så jävla pinsamt att Sverige förlorade igår mot finlad...... :@

Annars i helgen har jag bara chillat, busat med valparna som är 4 veckor nu:) Mysat med Johnny massor och tittat på en jävla massa hockey..

Jag har även provjobbat på en salong i Jakobsberg och ska jobba där igen på fredag för att sedan se om dem vill anställa mig :) hoppas!!!!

Så länge så är jag tim-vikarie på dagis när jag inte är i skolan:)

Studenten närmar sig och det känns både bra och dåligt! vuxen på riktigt om 2veckor och 2dagar!!!


Har även hälsat på Anna och Linda som har fått en liten tjockis Leia :) så liten och söt..
(ca 1,5 vecka gammal)

Nu ska jag ut på promenad med Putte och Jilla för att sedan duscha, äta lunch och promenera ner till dagiset:)

Infect me with your love and fill me with your poison..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0