t-t-t-t-take me!

happ då tog man studenten för en vecka sen då! Så jävla nice, bästa dagen i mitt fucking liv!!!


Strax före kl6 på morgonen innan champagnefrukosten:)

    


Efter studenten och flakåkande i 3 timmar! sjuuuukaste jag varit med om!:D
Vi hade 36flak öl som vi sprutade galet, drf liiiite blöt..


I helgen var jag och Johnny till Sigtuna och spelade minigolf, gick strandpromenad och åt en räkmacka!
Sen åkte jag och Annika till Vaxholm och sov där i deras husvagn, träffade några sköna ungdomar att grilla med hela natten haha! Sen solade vi hela dagen igår, och badade i havet SEXTON grader.. är så jäääävla bränd! Illa..



Nu snart kommer hon och hämtar mig så ska vi åka och shoppa lite :)

Djupa kyssar som få, men snövit sover ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0