Keep the sunshine, save me the rain!

Ännu en sömnlös natt YEEY!! Vart vaken till 5 på morgonen ett par nätter nu.. vilket jag inte ens vill lägga en kommentar på! haha plus att det är ingen smart idé enligt mamma att hänga min tvätt kl 2 på natten.. why not?

Har iaf vart med Anders, Johannes, Fia och Sonny och några randoms senaste dagarna Vi har tittat på film, sladdat med Anders  bil som fan! Blivit yr varje gång sen snurrar allt haha! Bombat donken dem jobbar på och haft allmänt awesome :)

Även umgåtts med Annika och massa underbara människor! Behöver verkligen det här efter allt jobbigt som hänt i höst..
Bjuder på lite bilder :)












HATAR blogg.se just nu för det fuckar ur.. försöka sova nu för Anders hämtar mig 9.00 imorgonbitti.. Fyrishov yeey!

'Cause all this bullshit just made me strong mu'fucka!


Kommentarer
Postat av: Annika

jag finns alltid för dig hjärtat glöm aldrig det! i love u! <3

2011-01-08 @ 14:24:03
URL: http://itsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0