LET THE RAIN WASH AWAY ALL THE PAIN OF YESTERDAY!!

För två år sen så fanns du inte i mitt liv,
jag kände inte dig,
visste inte vem du var,
du fanns inte fysiskt för mig,
kan det inte bli så igen?

Du har fuckat mitt liv så jävla hårt,
du har gjort mig så illa,
jag fullständigt HATAR dig,
det finns inget gott att säga om dig,
varför?
Varför träffades vi första gången den 14'e februari?
Var det ett tecken på att du skulle krossa mitt hjärta eller? </3



För ett halvår sen så fanns du i mitt liv,
och i alla andras liv fysiskt.
I vems liv finns du nu fysiskt..?
Hos mig finns du bara psykiskt,
varje dag, varje natt..
Jag vill verkligen ha tillbaka dig,
även om du är på en finare plats just nu,
du passar bättre här!
Saknaden är oändlig!
Du fick mitt hjärta att växa, men det är inte helt längre utan dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0