alltså jag skrattar ihjäl mig

Att bara ta upp det här med mig och göra värsta grejen av det är bara pinsamt :) Därför gör jag inte det tillbaka och orkar inte bry mig för det är skrattretande!

Jag fick köra med en gammal brottare idag på thaiboxningen! Meeeeeen hon slog så löst så jag kände det knappt.. sen sparrade jag med en snubbe som hållt på med MMA i 25 år som slog och sparkadehårt att jag typ flög iväg! hahaha! Inga naglar brutna (Y)

Nu blir det dusch och sängen och gosa med putte, skola imorn, EN lektion.. såå värt! Ska nog gymma lite efter det eller åka och hälsa på hos min kusin som har flyttat hemifrån!:D




I Understand You, If You Fall In Love With Me Tonight!

Kommentarer
Postat av: FANNY

allt bra med dig idag? :)

2011-02-02 @ 11:13:32
URL: http://fannyymahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0