ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH HATAR MIN NYA DATOR!!!!

Har vart sjuk sen i torsdagskväll.. KUL, värsta influensan, feber, huvudvärk, hosta så lungorna typ åker ut, snorig och helt hängig, så har sovit bort hela helgen istället för planerna jag hade: Festa satan och fira Anna i fredags, gå på hockey i lördags på hovet, fika med Annika och Joss i söndags.. jävla skit!

Va på akuten idag också pga andra anledningar, och åkte taxi dit, omg!

En tjej som hämtade mig, som typ inte fattade hur man varken körde bil eller vägen till Danderyds sjukhus eller hur hennes GPS funkade?!!! 

Så knappade hon in det på GPS'en iaf och följde den, så kör hon FEL!!skrattade hon och snackadde (lät som kinesiska) och jag fattade inte vad hon sa men någonting om att hon skulle stanna taxametern 5min innan vi va framme så jag slapp betala allt för att hon kört fel, så stannar hon i täby vid en busshållsplats så ska jag betala, då FUNKAR INTE mitt bankomatkort??? hennes kortläsare hade svårt med VISA-kort så hon skrev ut ett kvitto så kommer vi till danderyd då fick jag gå in där och leta efter en bankomat, ta ut pengar, gå tillbaka och betala henne blabla...
krångligt va det iaf!

Stannar nog hemma imorn från skolan också så jag har härliga krafter till torsdag och fredag :)
Btw så ska jag börja skissa på min nästa tattuering nu, ska va 3st blommor jag ska ha på ryggen/skulderbladet. närm3st vita/rosa/lila gerbera'er :) fintfint!!

           

I Used To Dream About The Life I'm Living Now,
But Now I Dream About The Life I Used To Live..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0