Want From Me

Hmm ett tag sen jag bloggade kan man säga.. Inte bra!

Senaste tiden har varit jättejobbig, har vart ledsen varje dag.. aldrig förlorat någon som stått mig så nära, så varmt om hjärtat.. ens första stora kärlek i livet.. helt borta?!! <3

Har iaf tagit mig dagarna runt, var på minnesstunden förra fredagen med Josefine, jätte fint! Grät så sjukt mkt.. och det var så hemskt att träffa hans familj och vänner och han fanns inte där liksom..
Va även hemma hos hans mamma ett tag, så underbart att träffa henne igen, och alla andra!
Usch.. tänker på er hela tiden!! Ska även på begravningen nu på fredag och då följer Josefine med igen! <3

Skolan är skittråkig, de enda som är kul är typ dansen.. Är sjuk nu också, inge vidare!
Ska iaf städa på mitt rum nu och rensa kläder om jag orkar, sen sova lite.



Please, just say it!
Because I need it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0