orkar inte

faaaaaaaaan.. alltså nejnejnejnej!!!!

Jag vill inte:( ångest.. panik.. nej!!

Va jättefint idag, grät så jag har fortfarande huvudvärk, jag vill inte, vill inte vill inte att du ska vara borta!!!! faaan usch.. kom tillbaka, snälla!

Kistan var mörkblå, din favoritfärg! Jag la dit en blombukett.. de låg tusentals blomblad där! En tjej som sjöng tre låtar, då kunde man inte hålla paniktårarna tillbaka. Alla var så ledsna, det var proppfullt i kyrkan.
Klarade mig utan tårar då vi satt med Kalle, din granne och en tjej och fikade lite, sen kramade jag din mamma, din älskade mamma! Och din syster, lilla Madeleine, hon är inte så liten längre men ändå! Så jobbigt att krama dem och gråta.. Och din pappa, de va ju så länge sen.. usch vad jobbigt..

Det var ett jättefint bildspel på dig på en projektor, och musik som du gillar. Med tunga steg begav vi oss hem.. Men jag ska snart åka och hälsa på din familj, prata massa minnen! Haha, pratade med Kalle om massa minnen, då kom det några leenden och då kändes det bra och som om du bara var i rummet bredvid..
Sen vart allt jobbigt igen, och de e jobbigt nu med! så jäävla jobbigt! Bara gråter och gråter..

     

Det här är jag,
utan dina andetag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0