inside out!

Hmm inte mycket bloggande på senaste tiden heller.. Allt går så långsamt framåt, är typ en levande zombie :(

Har iaf umgåtts med Jenna på senaste tiden, sover mycket vilket är sjukt skönt!
Dansar så jag får krypa mig framåt dagarna eferåt!
Alla killar kan dra åt helvete!

Har bestämt mig nu igen att de ska bli tuffT! haha så jäkla bäst!:)
Rolig grej hände i skolan idag, haha. Klippte, färgade pappa och så skulle han luta sig bakåt i stolen och då pajar hela ryggsstödet! Fyfan vad jag garvade.. började tom. gråta! Haha men ah fan livsfarligt jue!! :O

Men ska göra nytta nu :)

På lördag WOOOOOOP WOOOP!!!!!! Partyyy partyyy 18 barre!!!



Jag känner din närvaro ibland, då ryser hela kroppen!
Känslan är läskig men underbar, för jag vet att du är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0