uuuuuh

Asså är fan fortfarande förkyld!! vadfanärgrejen??!

igår så började vi sent i skolan, men jag och ceder åkte tidigare och kekade på Max:) sen hade vi frisör och egenhårvård!:) då slingade vi hennes hår med blekning och sen la i en nyansering, och vi blev utkörda från salongen innan vi va klara så hon fick va lite orange i topparna.. haha åkte även hem med en handduk på huvudet och en hårborste;) jävla baxare assåw..

Kom hem ganska sent, åt middag, tittade på DH och chillade, somnade sent som vanligt..

upp imorse.. försov mig för ovanlighetensskull, kom till skolan och så började vi med att fixa klart Ceders hår så nu är hon fett snygg efter en ny nyansering i 8N :)
sen mötte jag upp Millan och permanentade henne, så kom Simonsnabb-klippte jag honom också:)
 
Åkte till Älvsjö, mötte upp Niclas, åkte till Farsta och mötte Micke sen så gick vi till Ågestabron igen och dem badade:) bilder kommer sen;)

åkte tillbaka till Älvsjö och sitter här nu och kollar värsta sajkoprogrammet på tv med Jossan för Niclas sover och Martin sitter och spelar:P

Du spottade på mitt hjärta,
men jag förlät alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0