S#T S#T S#T S#T

men åååååååååååååh suuuuuuuuuuuck!!!!
jag orkar fan inte... varför ska de va så jobbigt för? fuuuuuuuuudge!!


Va på praktiken idag iaf.. fast jag mådde ritkigt jävla dåligt.. stog där med typ feber, helt blanka ögon, ont i halsen å helt täppt i näsan så kunde inte andas, hade en kund, fett bratig, blingbling klocka, rosa skjorta, svart lack skor och DG jeans.. haha! snygg blev han iaf:)

sen hem, alla kläder hade kommit, men va typ inte ens glad över de.. provade allt men kände mig bara ful å äcklig i allt.. orkar ingenting, har skrikit på mamma och pappa, vart riktigt grinig och bara fan!

ledig imorn, får se om man ens orkar gå upp ur sängen.. men folk kan väl se till att vara lite mer positiva mot mig när jag iaf försöker fast jag egentligen inte är de?


This is my last breath,
this is were I stay..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0