skiiiiiiiiiiiiiiiioew

eeeeeh ja.. gick upp sjuuuuuukt tidigt imorse.. typ kvart över 5.. gick å tog en dusch för att jag kunde inte sova å jag frös.. pappa undrade vad jag höll på med typ, gick i sömnen eller nåt? haha

åkte till skolan, hade svenska, haha då vi snackade om DIALEKTER och SOCIOLEKTER då vår lärare är från typ hälsingland eller nåt? å pratar lite kul, så säger hon ju att alla vi snackar sthlmska men alla lite olika, sen pekar hon ut mig och säger att jag pratar mest sthlmska.... för att jag pratar GNÄLLIGT?!!! vaaaaaa ahahahahah hela klassen garvade hahaahah de va ju en bra komplimang man fick?? xD

sen hade vi samhälle då jag va fett på hugget, har typ blivit gamla jag nu igen:) typ glad hela tiden å flummar:D(Y)

Stannade kvar lite i skolan på lunchen å kollade roliga videos på youtube å jag skrattar fan fortfarande fast jag bara ser de e i huvet:D underbaaaaart!! härligt väder va de också så jag och Ceder satt ute och kekade subway innan vi begav oss till Älvsjö, dit ungefär 7 av 32 elever åkte! så jävla starkt brudar!!:D

där va vi på en föreläsning iaf, ganska rolig snubbe men men, åkte hemåt och hade jääääääättekul på pendeltåget med att blända folk med mobilen? haha man undrar ju vad jag går på egentligen?^^

stannade med Ceder i centrum och kollade i affärer och shoppade lite:D köpte ett svart basic linne och ett vitt linne med häftigt tryck på:) haha provade typ tusen tröjorgina men alla satt ju saaaaaaajk anitngen långa så de ser ut som sjukhuskläder eller så e dem bara fula.. fudge!

Pappa hämtade mig iaf och vi handlade lite på ICA (som förövrigt är snobb mataffär enligt människor ifrån rinkeby och blåa linjen som tycker man ska handla tyskfårpung från lidl och bli förgiftad istället:))

sen åkte vi hem, jag somnade i sooooleeenbaksidan i hammocken!! så jävla skönt:)
grillade vi, åt ute för första gången, värsta vädret å allt, sen chillade jag lite tills jag gick ut å sprang med Jakob:)

vi va ute i 1h och 15min :) bra jobbat för oss liksom! haha blev roliga samtal^^,

Sen hem fort, bänkade mig framför tv'n och hockeyn! skönt att vi vann ändå men faaaan vad dem spelade dåligt.. sämst! frankrike borde ha förlorat större.. men men dem va väl bara snälla å lät dem göra 2 mål:)

så blev de desperate houswives och hembakade sim sala bake Croassainter :D muuums!

Det men älskar på riktigt,
älskar man för alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0