mjauuw jag är prinsessan och bäst i världen baby!!

hmm lite segt bloggande.. Åkte iaf till praktiken i torsdags och de va ingen där, så fick vänta ett tag men ändå:)

Va där en timme kanske sen åkte jag och mötte Bella (min handledare som för övrigt vann SM silver i Kick-boxning i helgen) vid hötorget så gick vi till östermalmstorg och handlade lite, haha sen inne på Stockhome eller vad det heter så köpte Bella en jättefin glasburk som hon ska ha sina kaffepatroner i, och de roliga va ju att hon raggade han i kassan och han raggade tillbaka:D CAAATCHIING!!

Sen förbi HÄR och handlade färg och slingpapper, sen köpte med lunch påvägen tillbax och sen till salongen, hon klippte mig sen hände inte så mkt men tiden gick fort och så hade jag min kund kl17.00, han va hyfsat långhårig och jag klippte de i samma frisyr men kortare bara, han ska ta studenten på tisdag så han ville va snygg! hahaha meeeeeeen de roliga va ju att han somnade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD hahahaha så jävla klockren:)

åkte till Solna, blev hämtad av Moster, till min syster, fira henne och tjo och tjim! Grattis syster:)


Vi rider kamelen Thomas i Tunisien;D

Idag har vi först varit på Nordiska museet och de va låååååååångtråkigt och jag höll på att somna..
hade sen Brud&klädsel då jag gjorde............... INGENTING! hahaha flumma bara runt och hade ingen motivation till något:P GO Blondiieh lix!

Hem och grilla och åt gooood mat, iväg till Norrviken med aaaaaaaaaallt folk, så jävla kul kväll vi har haft! FLIPPA BHA NU KHÖÖÖÖR VII!!

vilka som va där va typ Jag, Anki, Millan, Johanna, Jenny, AK, Jossan, några random bruds 4 st typ, Linus, Anders, Johannes, Simon, Jakob, Collo, Pontus, Robban, Häggblad, Chanel, Tobbe, Gunnar och en massa som jag inte vet namnet på^^

Bilder kommer så fort jag fått några! Vi har grillat, sjungit allsång, dansat, snackat skit och pumpat musik:)
Hade fan tur med vädret, kom typ 5 droppar regn i 10 sekunder sen resten braaa väder, så 5av5toasters på denna kväll:DDDD

Blev hemskjutsad av Jakob, sitter nu hos min syster själv.. med hennes galna katt Cesar, ska till praktiken imorrn och skriva lite papper till skolan sen får vi se vad som händer:)

Vilket ass! vilket ass! vilket ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0