lööööööööööööööööördag

Vaknade i lördags och segade oss ett tag, gick till Vivo och handlade lite lunch typ, jag och Jossan satt ute på en gräsmatta och åt våran lunch medans Niclas duschade:)  när vi kom tillbaka in i lägenheten så hade han satt högtalarna från datorn till hallen och badrumsdörren öppen, så han hörde inte att vi kom in, så jag gick in i badrummet och "skrämde" honom, haha synd att han inte blev räddare men ah.. :)

Så åkte vi till Farsta, och mötte upp Micke, sen vidare till Ågestabron för dem skulle bada och hoppa ifrån bron, (video finns på facebook)

Hade en lååång mysig och rolig stund där! Haha Niclas barndomskompis Viktor kom med sin bil när vi nästan precis var framme, ser att Niclas går där, typ tvärnitar och vänder fast de kommer andra bilar sen bha stannar och de e typ 4-5 bilar bakom å vevar ner rutan och börjar snacka med oss! hahaha sköning, sen åkte han iväg å vände igen och parkerade sen kom och va med oss:)

Schteekarna liksom;)


bend over biiiatch!


Haha vad fint Viktor!!;)


Micke Niclas Jag



Alla fyra, om ni nu ser mig bakom Niclas ölmage *host* menade ölburk(a) *blinkblink*



Sen åkte vi till Trångsund, på East Festival! en rock festival typ:) massa olika band som spelade, va fett kul och de va ett speciellt band som vi ville se där, Blowsight heter dem! video orkar jag nog ladda upp på youtube imorn efter skolan! vi va där iaf typ mellan 18-00?:P  åkte hem fröööööööös ihjäl typ.. Fick iaf ha Niclas tjocktröja och han min 'gay-kofta' haha tack:)






väl hemma så la vi oss och tittade på tv ett tag, somnade vi och jag vaknade sen vid 5tidenJossan kom hem från jobbet, hade tydligen legat och gnuggatmina ögonbryn jätte länge då enligt Jossan och Martin hahaha jag kommer knappt ihåg det men ah jag gör konstiga saker när jag är halvvaken.. säger konstiga saker också.. well that's me!




Well baby,
I can do it for free!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0