in a couple of hours! ;D

jaaaaa i fredags så åkte vi iväg å röjde satan.. höhö ne de gjorde vi inte:) haha hade ganska kul på pendeln iaf. eller ah iaf jag och Micke! hhaha skratta så jag grät.. och tågchaffisen "Stoppa in den där innan du kliver på tåget!!" haahahahahha!!!



Fina Martin och jag:)


Åsa, Niclas och Micke;D


Jag försökte pose'a fint men Micke förstörde allt med sitt fula fejs:D hahaha

Sen i Lördagschillade vi och fixade oss tills jag och Niclas åkte till hans Mami med familj och grillade! Riktigt härligt sommarväder!! Galet najs! underbar kväll där enligt min åsikt:)


Niclas tyckte jag skulle offra mig för bloggen med den här bilden -.-


Deras sööööwta misse Mimmi, som hårade som fäään:)

Sen åkte vi tillbaka till Älvsjö och deckade i soffan vid 1tiden med kläderna på å allt... jooobbigt, men vaknade vid 3 då blev de lite bättre:)

Så igår sööööndag så åkte Martin och Niclas iväg med Tommy och kollade i villan i Vidja, som dem ska flytta in i i sommar typ:) då chillade jag och Jossan bara och tittade på tv, sen kom dem tillbaka, då somnade jag och Niclas i soffan i någon timme, så lagade vi mat för Jossan&Martin va på en foto-grej i stan, och precis när vi lagat klart å skulle ätaringer dem och säger att vi ska keka på kinarestaurang istället, haha! så blev att ta sitt pick och pack och dra:)


Mumsig maaat!


Martin är lite speciell men vi gillar han ändå:) *klappa på*


Niclas är lite speciell han med.. och har ett långfinger lika lång som öhm..

Fick inte en enda bild på Jossan från hela helgen btw!!:o typ alla andra har massa bilder -.-

Helgens lååååååt lätt!!




Vi ska hooka upp med truppen,
Skaka göt på något spot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0