idag idag e en annan dag idag

jaaa... asså jag smsade mamma idag när vi fick veta att vi inte skulle ha nån samhälle, och hon tyckte att jag skulle åka hem eftersom jag ändå är sjuk så kunde skippa idrotten.. men jag stannade kvar ändå för att var duktig flicka och få närvaro..................

MEN FUCK YOU OCH DIN MOPPE LÄN!!

så gick jag och Ceder dit, första 5 minuterna händer väl de bara som händer mig, storsatsARN liksom, failar, ajajajajaj mitt huvud, min axel&armbåge men mest mitt jävla knä! höll på att svimma, så bha poff..
så han som var vår tränare säger att jag ska sätta mig upp, och säger att 'de här kommer kännas lite obehagligt' så smäller han till med handflatan i ryggen på mig så jag trodde jag skulle spy rakt ut men började gråta istället.. fick gå ut därifrån och lägga mig i en soffa, benen högt så man får blod i huvudet..

blablabla har just nu typ ondare i knäet och min näsa är fett öm.. vettefan om Niclas har pussat sönder den i helgen eller om de va för att den fick sig en smäll^^ haha skämt-o-sido men fuck mitt knä! uuuh..

åkte hem iaf och åt typ på en gång, fisk och potatis.. tog sen en dusch och sen ett vaaaarmt vanilj-skum-bad på de!! så jäävla underbart! har smörjt in mitt knä och pysslat om mig själv lite:) mysigt de liksom;D repeater en låt också gaaaaaaah kommer ha den hela dagen imorgon på hjärnan med asså..



Livet kan vara svårt,
men det går om man kämpar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0