i don't need to

Hmm.. i lördags så åkte jag dirket och mötte upp Anki och Pontus efter ett JOBBIGT JÄVLA SAMTAL MED EN JOBBIG JÄVLA PERSON!!! (vet att du läser de här så fuck you!) , handlade lite kek, drog sen hem till Pontus, jag och Anki satt med hans mamma och lillesyster och bror i vardagsrummet och åt chokladpudding och tittade på tv medans han själv va på sitt rum å va lite osocial.. sen gick vi upp och tittiade på fotbollen med han:D Barcelona vann med 3-2:D:D:D:D yeeey!!

Sen så åkte jag hem, proppfull buss.. kände hälften -.- fick ju sällskap iaf:D sen hem.. försöööökte verkligen hålla mig vaken.. somnar 15 min innan jag ska gå å möta niclas  vid bussen.. hade ljudet avstängt och han ringde mig å smsade men jag sooov, så vaknade av att han kastade en innebandyboll på mitt fönster hundarna började skälla typ^^ haha sen så va vi vakna ett tag iaf..

sen i söndags va vi typ hundvakt.. men sov väl tills min pappa kom hem ändå, sen så åkte vi till Trångsund, mötte upp Micke där, drog till Oasen, träffade Niclas mamma och låtsaspappa, där vi kastade lite pil.. ööh ah jag är ju jätteduktig, en karriär jag lätt borde satsa på;) aight?
Sen kom Tommy, körde oss till 'centrum' handlade kebab, mötte upp Martin och Jossan, sen hem till Tommy igen, där klippte jag Micke, sen blev de så att jag stannade där och sov kvar:)

spännis?:E


Blev liiite sen kväll kanske.. för niclas och micke iaf^^ menmen, upp imorse, iväg till skolan och hade meningslös samhällslektion, sen idrott då vi hade Cooper-test haha jag sprang med Anna vi klarade iaf 5varv^^ wohoo dvs 2km på typ 13 min:)

Sen spelade vi fotboll och jag gjorde 5mål, woho vilken talang jag har, i innebandy gör jag bara självmål haha:D


Vidare hemåt, kekade lite mat, chillade lite tror jag, tittade på Håkans bar och Svenska hollywood fruar med mami och papi, haha sen typ chiiill, nu är jag pigg igen å kan inte sova.. men ska lägga mig och titta på scrubs:D upp halv 6 imorn... underbaaaaaart..


Du kan bli mitt lördagssnacks,
ner på knä och gör mig P-PP-paaaang!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0