hehe sorry

ojojoj har inte gjort ett riktigt blogginlägg på en vecka.. känns inte okej liksom!

förra helgen va jag i älvsjö hela helgen iaf, va väldigt trevligt och mysigt:)

I måndags va vi typ lediga från skolan:) galet nice, gick hem till min mormor och åt lunch, gick hem, sen ut och sprang och det var typ ashärligt!! tills jag var tvungen att stanna i skogen och spy..?

 sen när vi åt middag så skulle jag skaka juice paketet (typ någon tvångstanke jag har att skaka den först) så såg jag inte att korken redan var av, så jag häller ut halva juicen på mamma och på bordet! hahaha jag typ skratta jätte länge medans mamma va smågrinig över att jag hällde ut de på henne, men hon fattade ju att det inte var med meningen^^,

sen i tisdags i skolan hände väl inte så mkr mer än att vi hade hål i 3h och 20 min.. underhållande i solen iaf:D vi åt en god sallad på Food wise och sen satt vi ute i solen och schtekte, sen hade vi frisör, dvs massa onödig tråkig teori.. har ju fetaste provet på onsdag i hår&färg men klart jag kirrar MVG!! Åkte hem, va hemma en stund sen åkte vi och hämtade Niclas vid stationen, sen gick vi på en långpromenad:)
sen typ tittade på Desperata hemmafruar och sånt va. kommer typ inte ihåg mer vad vi gjorde.

I onsdags så hade vi halvdag, Jenny kom till mig på morgonen eftersom hon har vart i spaninen en vecka, och Niclas stannade hemma hos mig hela dagen och va typ hundvakt^^ så hade vi iaf en 5:e klass på besök som vi skulle fixa i håret, fick en tjej som hette Fanny, klippte hennes hår sen typ lockade de och hade i massa glitterspray, och typ Anna hade 15killar runt sig som ville ha massa olika färger i håret, hahaha det var underhållande:)

Åkte hem, mysade lite med Niclas, sen typ åkte vi och köpte pizza. ööh.. vettefan sen asså typ.. när Niclas hade åkt hem iaf så gick jag en superlångpromenad med Jenny och Collo, haha alla vi tre pratade i munnen på varandra! shit..

I torsdagspraktiken så va de lugnt och jag va typ själv i salongen 1.5h tills jag gick på lunch med Sjögren och Sara, vi åt GIraff, ovanligt va?;) vi åt det i en mysig park:) (bilder kommer sen)

 

Sen hade jag en kund klockan tre som jag klippte, det blev superfint, emn hon var parfym allergiker så jag fick inte tvätta hennes hår med schampo och balsam..? knas
Sen en tjej halv fem som jag färgade håret på, blev kanonsnyggt det med:)
och hon sa såhär typ:
hon: asså ta det här positivt, men du ser ut att vara äldre än 19, för visst är du det?
jag: nee.. haha jag fyller 18 i år.
hon: vaaaa? oj shit, du ser ut att vara typ 21-22 haha man ta det positivt:)

ja det var kul att höra:) vissa tycker ju att jag ser ut att vara typ 16 men hallå0? men de e ju typ för att jag e kort? använd synen -.-

Kooooolla va söööööööt 8)
     Maddes lilla vovve Pink som oftast är på praktiken:) 

Sen påväg till tåget så går jag förbi två killar i 25-30 årsåldern som glor som fan på mig, så säger den ena:
Haha man skulle ju inte direkt banga! *pekar på mig*

hahahaha det var skrattretande:)

Väl hemmakekade jag med min bror och pappa, tittade på film och snackade skit typ. länge sen jag träffade min käre bror;(

somnade på tok för sent återigen.. och skulle upp supertidigt igår fredag.. men men iväg till skolan och hade lite kul på tåget.. ööh haha!

Hade dubbel lektion i svenska.. suuuger puuung! sen kom Jenny och var min Brudbröllopsmodell:) blev aaaaaasfint!!! fick MVG :D:D:D:D wohoo jag är så jävla bäst! :)
(bilder kommer sen)






Åkte hem, bestämde mig för att inte åka iväg med mamma till örebro/borås&skara i helgen.. utan åkte till Niclas istället, eller ah vi var hemma hos Tommy, chillade lite och tittade på massa filmer:) jag deckade pangbom i soffan typ vid 3? ja.. nu sitter jag här medans grabbarna jobbar i badrummet och Micke sover tror jag..? hur han nu kan det i detta oväsen.. yey! tråkigt äckel väder och jag vill ha sol!

Får se hur resten av helgen blir:) Nu ska jag lägga mig i soffan och chilla lite och vänta på Niclas:)



You don't know..
nothing at all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0