har du glöööömt? nedå!:)

shulululuuee :)

Igår så åt jag asgod frukost ute på  baksidan och chillade ett bra tagg, städade igenom halva min garderob typ! tummen upp för mig!

Sen blev det typ stress, duschade, fixade mig som fään och åkte iväg till centrum med Jenny och Collo och i centrum mötte vi upp Anki och Jossan, my homies:)

Där så kollade vi runt i massa affärer, jag köpte en kofta för ovanlighetensskull.. öh hehe!
Collo köpte nån tröja också fast Jenny var fast besluten om vilken han fick köpa och inte.. herregud jenny:D hahaha!!

Sen åkte jag direkt till min moster och mina kusiner i Solna, klippte Jossan där, åt lite Tacos och hade trevligt, sen åkte jag till Trångsund, va med Micke och Niclas, klippte Micke igen, haha och så gick vi och handlade lite maaaat åt pojkarna, så tittade vi typ på film eller nåt, har börjat tappa minnet totalt;(

Tillbaka till Älvsjö iaf och sov lite sött:) vaknade imorse av att Martin röjde satan, haha ne skoja:D Niclas alarm ringde ju typ i flera timmar men men när han hade gått till jobbetsomnade jag om:)
väckte Jossan mig vid 10-halv11 tiden nånting va, vi keka lite frulle sen åkte vi till Högdalen där Jossan va hos optikern så jag kollade runt på bågar så länge och insåg ju att jag passar i några(A)

Köpte hårfärg också, så åkte vi hem igen och färgade hennes hår och klippte henne, mktmkt fint:)
Nu har Niclas och Martin åkt iväg och handlat lite, så ska vi iväg till väsby allihopa å ha kul:)


Baby I'm thinking of you..
or your wonderland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0