freeeeeeeeedag hela veckan *oh I wish..*

I fredags så låg jag och soooolaaaade hela förmiddagen!!jävla fint och varmt väder det var, men självklart brääändeee jag mig som faan!! haha efter att ha solat i ungefär 5 timmarduscahde jag mig och så vi grillade hyfsat god mat, sen åkte jag till Älvsjö.

Saaaft, Tom&Jerry kex och ett äpple till lunch(Y)


Min lydiga hund Diva som inte äter upp kexen ens!! duktig flikka!
lite kul att en svart 'långhårig' hund ligger mitt i solen i typ 3timmar med mig också^^,



där Martin och Niclas står och väntar på mig, och innan jag ens hinner krama om Niclas så säger han skrattsamt: Hahahah faaan va rööd du är!!
ja men tack niclas, exakt de jag ville höra;)  *NOT*

Så gick vi hem till dem, satt ute på gården och grillade med Jossan och Maria också, det var trevligt:)
så gick vi in, vettefan vad vi gjorde asså? serri, ingen aning!!:o la oss ganska tidigt tror jag, mysigt va de iaf:)<3


Du sa att det var vinden som viska,
men det var din ljuva röst i mitt öra.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0