flashbacks

Hmm idag då.. fick åka tåg med Linos och Tim istället för Ceder låg å sov, haha:D

kom till skolan och gjorde provet, klarade de galant tror jag(Y) sen hade vi lång rast, sen gjorde vi typ  en 'lek/övning' där vi skulle säga typ en positiv mening om varje person i gruppen, haha när jag läste upp mitt papper för mamma och min mormor idag efter skolan så skrattade båda dem och sa: hah tänk om man kände den Linnea!

snälltsagteller?;/neeee

Aja åt lunch på Del Fornaio, äcklig sallad.aaaaasnice väder! åkte hemåt, lökade sönder på en äcklig buss, väl hemma så fikade jag med mormor och mamma, somnade i hammocken idag igen i solen! så jääävla nice, vaknde sen när mammas kompis och dotter kom, så klippte jag dem:)

sen grillade vi och snabbt fixade oss och åkte till Uppsala, lämnade Rabbe där och hämtade hem Hubbe:) gullisen dååw..

Väl hemma blev det att kolla på hockeyn! hhahahah Finland utklassade USA haha så jääääääävla nice!!! Fast usa's mål i sista 2 minuterna av 3e perioden va fan ett snyggt mål! men men go finland:)

Sen har jag nu bara chillat, lyssnar massa bra musik och är typ aspepp och glad!! :) wiiie


You are my sunshine,
my air, ground and heaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0