åååååååååååh vi e aaaaaaaaaiiiiiiiiiiikkkkk!!!!!!!

oooooooh yes!!! Idag va man ledig! Heeeelt underbart:)

har bara solat, chillat, glassat, segat och så i solen på baksidan, sen så åkte jag iväg med min bror, Tim, Robin till Solna och Råsunda! mötte upp Jerker, Ladan, Chrille och Simon typ.. galna snubbar de där.. haha!

Blev nertrampat TVÅ gånger när det blev mål.. och ganska ihoptryckt, lite ihjälklämd och påhoppad!! Men de e väl sååå de ska vaaanorra ståååå, kommer inte ha någon röst imorn heller, min hals gillar inte att sjunga/skrika i 2-3 timmar;/


flippa bha nu kör viii!!


Bror är redan brun som en jävla pepparkaka..


Naken-snubben, Lång-Tim, Robin och jag:)


gaaalet skön stämning var det!!



sjääääääääälvklart
vinst med 4-1 sååå jälva underbart!!!!! va 21084 pers där:) (Y)
En video kommer imorn tror jag:)

                                                                   För du är underbaaaaar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0