right now it's killing time!!!

Igår i skolan hade vi ju vääärldeeens svåraste prov i svenska.. eller? haha nej! klarade de galant:)
samhälle skrev jag och Ceder om Olof Palme's mord sedan lunchade vi suuuushiiii!! :D

Hade frisör sen, Kort fest-frysir.. och vi fick en varsin docka och vi fick göra som man ville!
 när jag var klar och nöjd kommer dock min lärare och säger att såhär kan den inte se ut blablabla!! och blöter ner hela min frisyr så jag var tvungen att göra om..
whine-kärring! så vi började typ bråka och jag blev helt jävla lack..

såhär såg den ut
  

aja hem till min syster sen och sov där, galet nice att få vara själv!
Men inte lika kul att varmvattnet försvann i hennes dusch efter "en kvart.." menmen!

Idag har jag klippt Ceder, mycket fint:) sen så gjorde sjögren först en avfärgning på Sara, sen la jag i en 7N i botten, 7N-V på det som var lite gult och en 7A på längderna, blev sjuuukt snyggt resultat:D men på lunchen fick hon se ut som giiiiingeeer!!! xD

Lottie och Ceder röjer med alla skrot-dockor i salongen^^


påvägen hem satt det en jätte kul kille bakom ceder på tåget, han satt först och suckade å såg jätte bekymrad ut, sen började han asgarva, sen allvarlig igen.. sen skratta han.. helt själv å han tittade inte i sin mobil eller i nån tidning eller prata med någon eller nåt... retaaaaard!!


juste! haha det brann igår på Löfströms (skolan i samma byggnad som min skola, dem är lix syskon-skolor, har lektioner där ibland och så) och det var massvis med poliser och brandbilar där, men i metro imorse stog det St:martins gymnasium i Solna! haha så ja tydligen brann det på min skola igår=)
chilla eller challa?




Ehmm.. ja vi kan pose'a!
 

Och min närvaro har blivit så mkt bättre! fett stolt över mig själv:)



As I scream, aim and fire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0