pokerface

mhm... ingen bra sömn fick jag i söndags natt inte.. vaknade vid 03:15 av att jag hade ett anfall..
 så jävla ont och paniken man drabbas av.. så jag ringde till mamma, så hon kom in på mitt rum på direkten och så tog jag medicinen sen åkte vi in till akuten på Danderyd..

Väl där så fick jag ett akutrumkirurg avdelningen på en gång, sen tog dem prover.. klämde, kände och lyssnade på hjärta, tog puls, blodtryck och alltmöjligt.. sen kom dem efter en halvtimme med dropp och kanyl..

(väldigt fint blåmärke jag har där nu)


blev inlagd på samma avdelning som förra gången;(
Väl där så togs det fler prover, kolla om jag hade feber osv.. och har jag inte nämnt hur mkt jag älskar sjukhuskläder?^^

sen så kunde jag inte somna förran typ halv6 på morgonen.. sen halvsov jag tills dem kom och rondade vid halv8 tiden, sen kom doktorn vid halv9 och då sa han att alla prover osv såg bra ut, men att vi inte kunde få någon akuttid för kontraströntgen eller så, så jag fick åka hem..?

mest meningslösaste sjukhusvistelsen ever..?
sen kom min syster vid typ halv 10 tiden för att hämta mig, så tog dem bort mitt drop och jag klädde på mig, sen skulle dem bara klippa bort "armbandet" man har på sig och skriva ut mig, då svimmar jag..?

happ så då när jag minns lite så ligger jag i min säng igen och de står en sjuksköterska och min syster där och tar blodtryck och puls med sån där maskin grej, hade lite lågt då och var blek som ett spöke sa dem?

så fick dricka ett glas jordgubbsaft och ett glas jordgubbsoppa.. mums..!
stanna e halvtimme för att se att jag mådde bra. så fick åka hem vid 11tiden..
åkte med syster till Kista, sen tog jag en taxi därifrån och hem:) aspratglad taxischaufför hahaha!

sen sov jag typ hela dagen igår.. åkte med pappa och handlade sushi:) orkade dock bara 4 bitar..
sen tog jag en lugn promenad sen en lång dusch sen halvsov jag framför tv'n hela kvällen..



Idag väckte mamma mig ganska tidigt och sa att jag har fått en tid till kontraströntgen imorgonbitti.. ska va på sjukhuset 8:20 och då ska jag sitta där och dricka kontrastvätska i 2timmar.. 2liter..
sen sätter dem in en kanyl så ska dem spruta in lite mer kontrastvätska genom armen.. sen åker jag in i en sånhär maskin typ (se bild) och de tar typ 20-30 min.. sen ska jag typ till skolan efter de och ha kunder? yey..

Plus att jag e typ jätteförkyld nu också..?
Ska gå ner nu och göra mig lite nudlar och lägga mig i soffan med en underbar träningsvärk på köpet!

Snygga flätan jag hade btw:)
 

Fell the rytm of every heartbeat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0