oj det var ett tag sen sist..

Hmm mer än en vecka sen jag bloggade!!:o

förra veckan hände det säkert massa saker jag tänkt skriva här men kommer inte ihåg så mycket mer än aaw.. min franc (A)<3

nä men sen i fredags åkte jag ju till Norrköping och träffade Felicia:D:D åååh det var så kul, även om vi inte gjorde så mycket mer än att chilla, kolla på film och shoppa lite:) och snackade i timmar(Y)

Vi tog bara en bild, och den får ju duga fast aah.. :D


Igår (söndag) åkte jag hemåt och upptäckte att vädret i sthlm suger.. bläh!!


sen tog jag pendeln direkt till kungsängen där Franc hämtade upp mig sen hem till honom:) sen en liten snabbis hos Collo och så(Y) somnade väääldigt tidigt medans han tittade på tv, sen imorse gick han upp fett tidigt (typ vid 7-tiden) sen väckte han mig halv 10:)

Sen blev det skolan, hade en lektion.. galet värt asså!! hemåt, va med Jenny och så.. ska sussa snart.
borde ha pluggat men orkar inte! för skolan är tråkig och inte ens värd att gå i!!

So hit the floor baby,
let's let's take a chance!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0