nu e de fredagsmyyyyys!! nejuste.. de va lördag, söndag å nu måndag;(

Haha rubriken tells the what?

Nemen ah i lördags kom de små rackarna hit, vi tittade typ på film/tv? :) riktigt mysigt. Sen så 'missade' dem sista bussen och fick sova kvar här.. hahaha!

Haha tripp trapp trull på 4 pers?

vilket var "lite" skrattretande:) eftersom dem sov i en 80cm's säng tillsammans, och jag och min man i min 120 säng! ehm och till sängs gick vi vid 6-halv7 tiden, efter att alla vi typ somnat i soffan? jenny låg å babblade tills jag bad henne hålla käften, då hon vände ryggen till mig och somnadedirr..

själv låg jag vaken till klockan va typ halv 10 då jag väckte jenny.. sen så fick hon nån plur-idé om att gå å väcka grabbsen.. och även fota dem! hahaha!
C                                                     F
   

Sen när alla hade flyttsomnade jag gott i soffan i några timmar, åt mat, va ute på en jogging sväng och sen hem o tittade på hockey-finalen.

OMG!!
det var gaaaleet spännande, och sen avgjordes det i sudden!! aaaawh... jävla Canada att vinna då;( aja sen sov jag till klockan halv tio imorse tror jag.. sen åkte jag till sjukhuset, va där vid 11:10 och hade tid 11:30 men hon i receptionen sa att jag hade tid 11:00 och att jag skulle få vänta, sen så kom min doktor kl 12:00 !! och jag hade tid 11:30.. så jag va lite arg..

aja väl där inne så va det klämma å känna å blabla.. två nya mediciner också, och en skickad remiss för Gastroskopi ;( uuuuh!!!

Sen så tog de ett jävla tag att komma hem -.- men jenny 'mötte upp mig' följde med mig hem och vi snackade, hade en liten photosession.. haha VARTFAN E SOLEN Å VRF E DE SNÖÖ?!!


photosession

                   
                                    

I'm sorry but the party
is over..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0