noooohoooooooowhn?

Ja asså de va så va.. att.. jag va? ne..

det var gaaaleet kul igår:D pappa blev 'ganska' överraskad och skrek : VADFAAAAAAAAAN GÖR NI HÄR??!! :D

hahaa kul att se massa människor man inte sett på jätte länge och inte så ofta lix:) han fick massa fina presenter och så:) god mat vare också;) självklart hade jag lagat lite av den!

Sen så va de några som va kvar till slutet och då satt min mamma bredvid mig ganska lagom full
(och nej min mamma brukar inte dricka så har inte sett henne så på flera år)
 så haha säger min syster: mamma e full! och ler ett roligt flin xD sen så fick man höra hur min mamma va när hon var ung osv.. (Y)          fan värre än mig!!!


Kunde inte sova på hela natten sen;( bläh.. vill va frisk:o !!!

Imorse så sa jag till mamma: haha du va ju full igår!!
hon: neee inte alls.. jag var bara lite salongs-berusad.. *blinklink* HAHA MY ASS!!

annars idag har jag chillat, och just nu är Kari och Nicole här hos oss som vi inte träffat på 8-10 år!!
kände knappt igen dem:$
                      men dem kände igen mig men 'åh så stor du blivit' jotack jag har väl vuxit kankse 30 cm senaste 10 åren..? XD   hahaha
 
menmen!! nu ska jag duscha och fixa mig för om typ 2timmar kommer Katten och Råttan hit så ska vi få låna min systers lägenhet så ska vi va där och titta på melodifestivalen, skulle egentligen firat Ponta ikväll som fyllde 20 i onsdags (grattis<3) men alla vi 4 är sjuka så vi kan ju inte direkt smitta varandra mer utan vi håller ihop..:)

Am I waiting for something,
or is it just nothing..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0