kontraströntgen

Jaha då var det avklarat! skönt!!

började med att mamma skjutsade mig till Löwet, lämnade mig där och dem va såklart sena så fick vänta 20 min, sen skulle jag dricka 200ml i halvtimmen i 2timmar, alltså 800ml efter det skulle jag dricka upp resten, vilket var ungefär 400ml..

Smakade ganska konstigt.. smakade som AVSLAGEN LOKA.. eller typ vatten med både socker och salt i, och lite konstig konsistens.. och det var typ ljummet:S

Sen fick jag lägga mig på den konstiga 'sängen' sen åka in och ut genom maskinen, andas tungt, andas fort, hålla andan osv osv..
Sen stoppade dem in kanylen i armvecket, fast jag bad henne att stoppa den vid handen där jag hade i måndags.. men nej..

sen sprutade dem in kontrastvätskan och hon sa innan att de brukar kännas varmt, de kan kittlas i armen och de känns som om man kissar på sig..

japp de stämde! blev iskall i handen, varm i armen, varm i ansiktet (kändes som om de svällde upp och blev akut illamående) varm i hela magen och på benen, kändes mkt mkt riktigt som om jag kissade på mig..!

sen in och ut genom tunneln flera gånger, andas normalt, hålla andan och allt de där, sen va de klart efter 20-30 min:)




Beställde annars denna telefon idag:D Sony ericssons nya Vivaz !! wohoo får den nästa vecka:D

Kul och spännande,
Rock'n'Roll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0