is this my diary..?

uuuuh ;( fick hem papper idag om Gastroskopi'n jag ska göra på måndag ;(
är typ supernervös och vill verkligen inte göra det.. menmen jag måste ju om jag inte vill ha massa ont, och det vill jag ju inte..

Igåreftermiddagen åkte jag och Jenny till Kallhäll med buss, där hämtade Franc upp oss, sen åkte vi hem till Collo. Där dem hade typ 7-10 kompisar som hade våldgästat honom bara för att dem ville träffa oss! hahaha!

Vi satt där en timme eller två typ och chillade, sen åkte vi och handlade mat, alla köpte pizza utom jag, köpte en god avocado sallad, fast åt inte avocadon xD hahaha! sen åkte grabbsen och hyrde film:)

då va jag och Jenny ensamma hemma i huset och åt och snackade skit om de, mohahha(a)
Vi "tittade" på film, sen spårade det ur!!
hahahahah tänker inte ens nämna resten här på bloggen:) RAAWR

Sen fick vi skjuts hela vägen hem:) tack så mkt franc<3
somnade
så fort jag la mig i sängen, mysigt men ensamt..

Idag som sagt fyller min pappa hela 50 år:) grattis på dig! Så på dagen idag har mormor, farmor och farfar varit här och firat honom. jag va som en död fisk, gick upp å la mig sen och somnade, sen har jag bara vart med Jenny=)


Just like the air,
it could be gone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0