fuuuuudge!!

iiih!!

gårdagen blev mysigare och mysigare efter allt=)
Va hemma hos Collo med typ, han, jenny, franc och typ 5 andra dudes^^

Idag vaknade jag ganska tidigt och Franc behövde inte släpa mig ur sängen!
haha, sen åt vi frukost sen försökte få tag i jenny och collo men dem svarar ju ALDRIG!

så vi åkte hem till dem eftersom vi skulle åka iväg till söder på Thaiboxning! men dem va typ klara när vi kom dit, och träningen var gryyyyyyyymt kul men galet jobbig också ^^

haha, fick till ganska bra lowkicks och frontkicks (försöker låta proffsig lix) så fick vi beröm och allt(A)

sen hetsade Jenny mig och typ skrek åt mig och nämnde vissa namn som jag inte direkt vill höra så jag flippade totalt och kickade så jag typ knappt kunde stå upp sen! hahah!

Påväg tillbaka till Kingbed så va de allmänt trevliga samtal om gemensamma saker osv. Sen typ åkte vi hem til Franc och chillade och åt, sen hem till Collo igen.. typ fram å tillbaka hela tiden! sen för nån timme sen skjutsade dem hem oss hela vägen:)
taaaack så mycket!! <3



Sen har jag bara tittat på film och sitter nu i min sköna säng å ska snart sovaaaah!! har ju tagit X antal powernaps idag! underbart!

Right now I just wonder where you are..

Kommentarer
Postat av: Anonym

en dröm för bra för att vara sann..

2010-03-29 @ 03:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0