feel the rytm!!

Jag kommer ihåg den där sommar dagen, det var underbart solväder ute.
supervarmt och jag hade fixat mig lite extra och var smått nervös och fnittrig.. du mötte upp mig vid pendeltågstationen, jag fick en isglass.
jag hade en rosa tunika och vita leggings, vi gick en lång promenad. Runt en bit vid en sjö, satt på en parkbänk. Allt var frid och fröjd, en helt underbar dag utan bekymmer när det bara var vi två. Jag spillde även glass på min tröja, haha kommer ihåg det som igår. du höll min hand, men den tillhörde någon annan..

Veckan innan det hade jag bästa kvällen i mitt liv. Solnedgång vid vattnet, glada människor. Det var sommarlov.
Ni badade och vi tittade på, vi lyssnade på musik och det fanns inga bekymmer, inga onda tankar. vi levde verkligen för stunden. Jag vill inte med den här texten få dig att tänka tillbaka och känna dig varken glad eller ledsen, arg eller sur. Bara få ut detta, och få det uppfattat för mig själv att det skulle vara en fantasivärld, en dröm som är för bra för att vara sann. Men det finns ingenting som kommer klå dem där kvällarna!

Sen gick det snett.. ingenting mer än så behöver nämnas.. vi gick skilda vägar och dem korsades igen, skildes åt och nu går dem parallellt..? nu tappade jag bort min tråd och vet typ inte varför jag skriver det här, men du är för bra för att vara sann, för dålig för att finnas, men för värdefull att förlora..

Kommentarer
Postat av: jenny

Fint skrivit gumman , vet vad du syftar på? <3

2010-03-11 @ 09:28:56
URL: http://guumzaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0