dunneliduu

typ oh got damn..!! sova!! jatack!!

Imorrn tidigt tidigt tidigt åker jag och min mamma till Avestahundutställning, fyfan;( sen lämnar hon av mig i Kungsänen hos Franc:)

Idag har varit en jävla otursdag:o och det stog i mitt horoskop att de skulle bli ändrade planer.. och det blev det fan..

missade bussen, mötte två personer jag verkligen inte ville stöta på innan jag ens hinner till Solna, där jag f*cking ramlar i slaktar-trappan.. superkul! sen kommer jag försent, och bläbläblä..
missade bussen igen ikväll när jag skulle till millan, men kände typ ne nu fan stannar jag hemma! så gick jag hem och somnade istället (Y)

ne nu blir det sova!!

I'm the princess,
be my prince?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ive ve Tried so hard for far to Long

Ive Done everything ive could

But nothing i do will ever Matter,

Since it really feels like you just Don't Care.

I Dont understand how things could change like this.

Was it all a Dream?

Ive Done what ive could and i dont want to stop never give up.

But thats just what ill do but my... will never end for you.

Just Guve up on all we had...

Everything aint simple...stay strong...

Hell What Have I Gotten Myself In To?

2010-03-17 @ 07:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0