wide open

Hmm.. jadu senaste dagarna då jag inte bloggat har vart upp&ner, vägg till vägg osv..

Lite svårt att va glad i just denna stund, men allt är bara så jävla barnsligt gjort utav er och snart kommer jag tröttna rejält.. märks ju liksom vem som är mest mogen just nu.

Helgen har vart helt okej, både bra och dåliga saker som hänt men ah :)

Har solat å badat, röjde satan på Kairo och har fått massssaaa underbara soleksem hela ryggen..?


Sen så firade jag först midsommar landet med lite av släkten, sen så hem till Pontus och grillade och röjde haha! stackars pontus :(

sen igår så va jag och anki hemma hos mig och tittade på film osv på dagen. resten av kvällen behöver vi inte nämna:)

Och så har jag ju sovit i min systers lägenhet nu sen i torsdags, men saknar min lilla putte :(
just nu sitter jag och väntar på att mina föräldrar ska komma och hämta mig för vi ska åka till Västerhaninge och äta hemma hos Stina :) efter de vet jag inte vad som händer, hade iaf hellre legat å schtekt vid norrviken nu med allt folk som e där, haha!

I wanna break out,
I found a way out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0