MSD

aaaaaaaaaaawie!

Praktiken idag då, gjorde inte så jätte mycket först, tittade på och städade lite, tittade på en film! hahaha!
Sen hade jag en kund halv fyra... fyfan vilket pain k*rring:D men hon va ändå pratglad och snäll men väldigt gnällig och hade väl lika gärna kunnat gjort alla de där slingorna och klippningen själv -.-

Iaf 12,2 ljusfärgning och varannan blekning med 3% och de blev super fint, hon va 50/50 grå/3:a ifrån botten och jobbiga längder som va ungefär en 7/8:a

iaf.. klippte en bob på henne, blev supersnyggt och hon blev helt förändrad i håret! men hon kommenterade varje pase jag tog och allt.. jobbigt.. så klagade hon bara om sin sjukhusvistelse och allt hela tiden och HAHAHAA vi pratade om kläder och hon tyckte jag såg väldigt somrig ut i mina vita PANTALONGER!!!!!!!!! hahahahaha LÄTT att jag ska börja säga det istället för leggings/strumpbyxor!!

åkte hem, blev lite spioneradkarlberg station ^^, ne men serri.. ah

Hem, åt pannkakor:D mums! så har jag bara tittat på tv, umgåtts med Joyce och hon har snackat om hela världen typ, provat massvis med kläder inför imorn till min kusins student, blir iaf svarta korta pantalonger, rosa 'högmidjekjol', svart puffärmströja med blommor på och rosett i håret och mina rosa horskor:D


Ta den här och ät dig mätt,
svälj den djupt som ett grillspett!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0