Min lilla Pytte'liten'

åååååh när vi kom fram så va alla 5 hundarna ute.. 3 chihuahuaor och 2 lappisar :)

Putte (kallar honom nu Pytte) stod och hoppade på grinden och va jäääääääätteglad och söööööt (A)

sprang typ direkt fram och han bha pussade på hela min hand 8)

Sen så har alla hundar hälsat på alla.. och så fanns de ju en tik där som heter Kizzkizz som behövs omplaceras.. men hon är inte lika fin som Pytte tycker jag(A)

Så har vi busat och pratat hur mkt som helst och allt, åkte hemåt, stannade och köpte mat och sen in på en djuraffär och köpte hundben och ett jätte fint grönt sele till Pytte:)

här kommer fina bilder(A) medans han nu ligger mellan mig och datorn lilla skrutten<3


Myra, Kizzkizz och Pytte:)


Pytte är nyfiken och ville hälsa!


Beeeeeebiiiiiiiiis <3


0,1 sekund innan de blev en puss -.-


sov i mitt knä hela vägen hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0