men liksom vaaaaaarföööööööör??!

Folk behöver ju inte ta allt för illa upp men det är ju bara sanningen..
jag HATAR när man bestämmer att träffas/hitta på någonting, så man har bokat upp en hel kväll tex. å så avbokar folk typ 2 timmar innan.. plus att man inte får en anledning typ.. osv osv..

det är så sjukt dålig stil! hur glada kommer ni bli när jag börjar dissa tillbaka? inte speciellt va?
blir så sjukt jävla förbannad! sen vågar ni inte ens prata med mig? vafan väääääx upp!

jag kommer inte orka mer med dig.. du kan ju ta å bestämma dig för ett ja eller nej!

har ju inte direkt haft någon bra och ren stämning senaste månaderna men fan stå ut med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0