JENNY

Du säger emot dig själv, du är hjärntvättad.
jag gillar inte hur du har fönändrats.
du är inte den som va min bästa vän.
tre personer har försvunnit ur mitt liv, och du vet inte ens om de.
du bryr dig inte om mig och mitt liv längre
du vill INTE ens prata om de, och de som e så jävla underbart e ju att jag får veta allt via dina SJUKT UNDERBARA pojkvän, som e såååå bäst i världen, men fuck you! titta på allt som hänt, du KAN INTE skylla nånting på mig..
visst läs allt vi skrivit till varandra, men du ser ändå inte det verkliga. vrf du blivit som du blivit har du nog själv inte märkt, utan de e han som berättar för dig vad du ska göra och inte göra.
och att han säger till mig att jag har behandlat dig som min slav... HALLÅ?!!! min slav, vafan komigen?

men jag kan inte påstå att de känns bra att inte ens vilja att de ska gå bra för dig..

 jag blir bara så jävla förbannad, men samtidigt är det så skrattretande, för du själv har inte öppnat käften sen i fredags, inte ens skrivit något, medans din pojkvän ska ta allt med mig=
fan seriöst, hur moget är det?
och visst jag kan fan hänga ut dig här på bloggen, hur fan jag vill och det är inte mer än rätt, för det är sanningen och du kan inte komma å påstå nåt annat när jag vet hur det ligger till!

och hur skulle du reagera om jag bjöd ditt ex på en kompis fest när jag visste att du skulle komma utan att säga nåt? så lågt så lågt så lågt.. sen klankar du ner på mig? du klankar ner på niclas osv.. det är så sjukt lågt och jag hoppas fan du mår dåligt! för du förtjänar inte ens ett leende, och du vet vad jag sa från början..

skyll inte på annat, säg inte att saker har blivit bättre, för NEJ Jenny Falkner, jag kan inte säga att du är min bästavän längre.

för bästa vänner LJUGER INTE
SNACKAR INTE SKIT
SÄGER INTE ELAKA SAKER
DISSAR INTE EN FÖR ENS POJKVÄN
och tar aboslut saker face2face och inte via din pojkvän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0