I'm not your babe

Hmm i förrgår när Jenny fyllde årchillade jag bara, fixade mig osv tills jag gick hem till henne, Åt middag och fikade osv sen tittade på Wallander och jag somnade jennys mage(A) tehi



Sen så hem och typ sovade lite men sov fan inge bra natten till igår.. usch
upp tidigt och ut med hundarna i två omgångar, shit vad Putte springer asså! galning han e (A)

Duschade och fixade här hemma tills jag åkte till Trångsund och mötte upp Niclas syrror, sen vidare till Farsta med Jenna och hem till deras pappa. Där fixade vi oss och försökte starta grillen! hahaha men misslyckades typ FYRA gånger.. galet illa..

Sen kom hennes kompisar som iaf fick igång grillengrillade vi god mat, spelade lite spel och hade askul! snackade massvis osv:)

Somnade fort sen när vi väl la oss haha!

Vaknade imorse av att telefonen ringde.. så upp och städa undan lite, keka frulle sen åkte jag hem typ:)
och nu här hemma har jag bara legat ute i solen och chillat! underbart väder äääääntliiigeeeen!!!!!!:D




It's all about you,
screw you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0