i ett iskallt ikealand

I söndags efter solning, efterlängtan och underbarhet så åkte jag till Farsta och mötte Niclas, Micke och Jocke:)
vi gick till ågestabron och Micke badade, de andra två mesarna bangade!;D

Sen åkte jag och Niclas hem till mig och sov här, haha han somnadedirr å jag låg å tittade på Entourage och satt vid datorn tills jag blev trött, märks verkligen skillnad på att sova själv och sova med nån! sover så sjuuukt bra med den lillskiten! :)


snälla döda mig inte för bilden!;D

Sen tidigt på morgonen åkte han till jobbet och jag sov vidare tills min käre bror STORMAR in i mitt rum, skriker, tänder&släcker taklampan typ 50 gånger och hoppade på mig i sängen... "Har du diklofenak?!" 'jaaa.. *letar* här! ta! gå ut!' "men vadååå?! eru bakis eller?"
knappast att jag skulle va bakis på en måndag?-.- hahahaha

I skolan sen så fick vi veta betyg, wohoo jag får G i samhälle (Y) sen hade vi idrott, gjorde Cooper-testet för sista gången.. kommer sakna som fään;( men jag segade mig runt eftersom mitt knä är fuckat, men ah!
Åkte hem, gjorde min Brud&klädsel kompendium som jag lämnade in idag och ansträngde mig som fäään! och om jag får MVGkompendiumetkirrar jag MVG i slutbetyg!!!!!:D

'annars ska jag köra upp en jävla hårtork i lärarens r*v, filma de och skicka videon till Niclas för han tänder tydligen på sånt... eller va va de?;)

Idag har jag iaf åkt till stan, vi va med klassen i Rålambshovsparken och chillade, va typ askallt för de blåste! sen in till stan med Ceder, kollade i massa trevliga affärer;) höhö
Vidare till Kista.. abuuuuuuu.. mötte upp syster, kollade runt i olika affärer på hundkläder och koppel å sånt, iiiih hämtar Puttetorsdag om jag mår bra då efter att jag vart sövd å kommit hem från sjukhuset och så.. :)

Hem och chillllllllllar galet nu! imorrn får jag SOMMARLOOOOOOV!!!!!!!!!!!




Stockholm ligger öde,
och världen håller andan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0