head to the left

aaaaaaawie!! anki och rickard hämtade mig igår, hem till honom vi fixade oss lite sen gick vi till simon där va en massa folk och släkt! lilla ponken fyllde ju hela 18 år:)


ojojoj vad fint vi sjunger! ;D


Jag och Födelsedagsbarnet

vi åt tårta och mat och grejs och så spelade vi kubb, vi hade olika bära-på-folk-tävlingar och jag blir alltid offret :o !!


Liksom vadå kvinno-slav-göra??!!!


jag träffade faktiskt för jag är så jävla awesome!


Jakob fick koncentrera sig mer men gjorde så vi förlorade! haha


Jag blir alltid offret som sagt.. Anders höll i mina händer i kanske 5minuter å jag kämpade som ett svin för att ta mig loss.. men tyckte väl att de va lika kul som alla andra som garvade åt mig;(


haha jakob vände mig upp och neren halv sekund och bar runt mig sådär så jag blev helt yr och ja varsågod hela världen ni såg min fina rumpa&punani! haha

sen så GICK vi hem till Fia! gooosh de tog nästan en timme!! hahaha väl hemma hos Fia blev det dunkadunka och skoj, kom lite fler folk, lagade snabbmakaroner och falukorv(y) haha dennis typ deckade i soffan efter en HEL jävla Kosken!! fattar inte att han typ dog eller nåt :S eller va va de 70 LITER,  tog dem typ 2timmar att släpa hem honom sen! hahaha

vi dansade en underbar dans till den här låten! hahaha ursäkta för den fina texten igår till vissa men den blev lite felstavad:) fick fan ta av mina 12cm klackskor både påvägen till fia och hem från henne.. aaaaaaj mina fötter.. så haha fick sova med strumporinatt för att inte smutsa ner hela sängen!




ingen
tyckte dock om låtvalen jag gjorde!!:o Bilder får man hoppas att man får snart av Jakob då som stog för kameran!

"Om du någonsin ska jaga en älg.... eller bara flytta hemifrån!" hahaha klockren och en klassiker! ni mitt folk är för störda och sköna;D



Hade en förjävla skön kväll Simon, Jakob, Anders, Dennis, Sonny, Rickard, Anki, Lovisa, Fia, Natalie och säkert någon mer! behövde de:)

Och nu har äntligen kärringen från Irland åkt heeem!!!!:D *jubel*

Hantera stora som kånkelbär,
och små som körsbär..

Kommentarer
Postat av: gissa..

blocka upp mig? man måste endå kunna prata som människor utan att vända Klacken på två fucking röda.

2010-06-06 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0