gjorde vad som helst för kronor

jaaaa  nu ska jag blogga ordentligt!

Lördag:
Åkte hem.. Linus kom hit för han råkade åka en timme för tidigt, haha så vi tittade på roliga klipp och sen åkte vi hem till Rickard för han fyllde 21 :D graaaaattis!:)
Där va hela släkten och så, jag och Anki hade kul i trappen iaf.. lättroade jävlar är vi!:)

Satt mest på Rickards rum och vi kekade lite god pastasallad, sen somnade jag pangbom i 1,5 timme!! haha så trevlig gäst jag var liksom.. ööh.. åkte hem ganska tidigt för va trött å bläh..

Söndag:
tyyyp.. *måste tänka* jag gjorde nog ingenting alltså.. tröttnar bara mer å mer på J från irland som är här..

Måndags:
åkte in till praktiken och skrev på papper till skolan:) gick till hötorget med Bella för hon skulle kolla olika bikinis för hon åker ju till Grekland på lördag!:D hahah hon har ju snyggaste deff kroppen nu asså;) mjauuw!
Sen åkte jag till Älvsjö, vi chillade bara, kekade bläh donken och tittade på djävuls rallyt med Sean Banan min gamla danslärare!! han är så jävla grym!



Tisdags:
Åkte tiiidiiigt till skolan.. dock efter en mycket underbar men tidigt morgon (a)
Hade tråkig svenska.. tråkig samhälle.. lunch på max med alla hoes, kycklingsallad<3 sen städade vi i salongen i typ 3timmar... suuuuck!
hem -> pratar engelska vilket jag ändå blivit bättre på nu senaste dagarna -> åt god mat -> desperate houswives siiiiista avsnittet:( -> sova

Idag:
Hade kul på tåget när man åker med linus.. haha han e såååå kul.. Ceder du skulle bara veta vad han sa om dig^^ Oh my! hahahaha hade då i skolan frisör... då vi STÄDADE!!!!!!! IDAG igen asså vafaaaaaaaan är vi slavar eller? ååh så ah jag och Ceder satt vid datorn istället och gjorde vår svenska läxa, sen så gick vi å åt lunch efter många om och men på food court! blev Thai kyckling gryta, jävlar vad drag de va i den idag! haha

Sen till Lötsjön, hade ST Martins'dagen så vi spelade brännboll och hade dragkamp. fikade lite.. åkte till solna centrum köpte en Frapino kaffe/choklaaaad sen la jag, Anna och Annika oss i gräset vid Skytteholm och glassade och hade jäävligt kul i en timme typ, sen hem till min moster, klippte hennes hår och så (lite kul att de e ombytta roller nu, hon har alltid klippt mig eftersom hon är frisör men nu klipper jag henne) hon blev nöööjd och shit vad hon, min mamma och min andra moster är lika varandra! lite läskigt..

fetaste kön i solna.. hej solna station efter 47 svettiga minuter på 177:an................
tåget till väsby, blev hämtad av Stefan, hem och busade lite med Hampus, åååh vad han blivit stor:D har vart lite allmänt dryg.. legat i min säng nu i typ 3 timmar och ska ta en dusch nu sen sova och sista praktikdagen imorn!:D




Kött fifan, RUUUUUOOMPAAAH!
Skaka den för Sean Banan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0