första helgen på sommarlovet!;D

I fredags så åkte jag till Älvsjö först och klippte Martin, sen åkte jag och Niclas hem till mig och tittade på film, somnade i soffan som två säckpotatisar (va fortfarande jääätte trött efter sjukhusvistelsen)

lördagen sov vi bort mer än halva dagen.. låg bara i soffan och myste med Putte och Diva ;D
va så j*vla trött att jag inte orkade göra någonting:S fick ett litet ryck vid 8tiden, åkte till ica, första gången Puttelito åkte buss:)
handlade lite och gick hem så fort vi kunde för att hinna till en film :) gjorde pannkakor, visade mina skills och kastade upp pannkakan i luften;D  sen såg vi på Snowroller!! wohoo de e ju kult! =)

Två sötnosar som sooooover:)


Sen igår söndag så.. ööh gjort jag typ ingenting utom att städa lite, va ute på promenad, Putte fick springa som en toooooook och busade jätte mycket (A) lilla sötnosen<3

Idag har jag och Anki vart i stan, köpt presenter till Jenny som fyller år imorgon:)
Hämtat ut recept på apoteket och så :)
såååg Daaaaaaannnyyy!!!  WAAAH han gick typ 10cm ifrån mig :* ;D

mysigt med god lunch på stureplan!;D



Sen så har jag bara vart hemma, fixat lite osv och nu ska jag och Anki åka iväg och titta på en korpen-fotbollsmatch;D

I want you to be that boy..
just my little boy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0