du ser så

Igår så åkte jag hem till min mostereftermiddagen och åt aaaaaasgod mat där! lagar alltid god mat! Typ oftast jamaicansk mat, så de blev rice and beans med jamaican-me-crazy-jerk kyckling :)

Sen klippte jag min moster, mktmkt fint(Y) sen så typ flippa jag och min kusin! haha, å så klagade han på min engleksa den jäveln:o

fick skjtus hem, så stannade min moster här och tittadelilla putte :) och de e typ bestämt att jag och min kusin ska flyga upp till norrland sen runt 6-7 juli med hunden också! haha roligt bara att han e allergisk^^

sen idag har jag vart ute med hundarna, duschat lääänge och chillar bara nu, blir fotbollskväll ikväll;)

bild från igår eller?;)


Just do it, do it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0