borta bra men hemma helt okej

Har inte kunnat sova någonting inatt.. astrött imorse då mamma drog upp mig vid 9 typ.. va redan då på dåligt humör, men gjorde ändå allt jag skulle göra idag och allt släpade även på värsta väskan i onödan bara för att folk är sämst i världen på att planera! Ta inte för illa upp men det är ju bara sanningen, tycker det är dåligt att bestämma något sen ändra de typ en timme innan.. fixade mig och allt och åkte till stationen, mötte upp min kusin Linda, min mormor och Hampus:) åkte till solna och mötte där upp Ludivg, Paulo och Amanda! Gick till Hagaparken, såg min kusins utspring och allt de där! hade sen mottagning hos min andra moster och åt italiensk buffé och tårta typ, många språk blev det as usually (Y)

Bilder kommer så fort jag får dem från några:)

Sen åkte jag hem, bytte bara kläder sen hit till min syster, allt har typ blivit skit idag! är arg.. är trött på dig din jävel!! åååh asså är det så svårt att förstå?!
hoppas jag kan sova nåt inatt.. tänker iaf lägga mig nu och titta på en film eller två i min ensamhet!
sämst fredag!

hoppas du mår jävligt dåligt och har dåligt samvete!!


Bara så du vet, sex säljer!
Jag är en blond bimbo,
som dansar limbo med fler än du tror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0