bha wiiiiiiiiiiiiiiiiiee

Jadu haha matchen var underhållande:D laget vi 'hejade' på vann med 5-4 och de andra laget va gamla gubbar med ölkagge som gjorde glidtacklingar mot laget på bara grabbs mellan 17-20 år:P

Haha så mötte vi Dahlberg, Naty och nå två bruds som vi tittade med, sen när matchen va klar skulle vi spela.. hmm jag har ju sååååååå bra bollkänsla å e ju inte lite bollrädd när man hamnar i målet.. så Anki skjuter när jag står och jag vänder mig om och skriker, får bollen RAAAAAKT på baksidan av låret HÅRT som faaaaaaaaan så nu e jag helt röd/lila och lär väl va svart imorn där.. tack gumman -.-

Sen så traskade vi till stationen, genom Harry Potter gatan, haha creeeeapy hus där asså ;o

Sen på bussen så åker vi över ett farthinder å de lät som om nåt i bussen gick sönder.. värsta smällen liksom så efter nån busshållsplatsstannar bussen.

chauffören kliver ut, släcker ner hela bussen och stänger av den helt, stänger dörrarna och alla på bussen blev ju tysta och kollade vad han gjorde, då jag i småpanik halvskriker

SHIT HAN KOMMER MÖRDA OSS!

hahahahahheeeeeela bussen glodde på mig och Anki och började asgarva.. och tre tjejer längst bak härmade mig i typ 2 minuter haha fan så typiskt mig:P

Hemma nu och Putte blev hyyyysteriskt glad när jag kom hem och bar in han i mitt rum så nu ligger han och snarkar i mitt knä, lille plutten(A)

Grattis Jenny älsk idag 17 barre din plutt, du ligger efter ett år!;D<3333


You wont leave me at the front door..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0