vad gör vi?!!

Igår på dagen så segade jag hela dagen, tog en lång dusch och fönade håret väldigt fint:) sen gick jag hem till Rickard och Anki i SPÖREGNET!! genomblöt tåpp till tå.. seriöst..

ah va där ett tag sen åkte jag hem till Danne:) han lagade god mat, vi satt och snackade och tittade på världens mest störda film?! :o

sen imorse fick vi gå upp tidigt för han skulle iväg till jobbet och jag åkte hem! kom bara innanför dörrarna vid 9 imorse.. ut på promenad sen åka och hämta upp en mamma + son på arlanda från Holland -.-


och så mötte vi upp Mia och Ewy så blev det att hämta hem våran nya valp(A) asgullig liten tjockis men jag vill faaaan inte ha fler hundar:o de RÄCKER med 5 hundar..

got to run now bitches! <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men du, vi har ju bara 4 plus Putte, hihi. Love you :)

2010-07-30 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0