the only one that I have ever known!

Från lördag till söndag sov jag i min systers lägenhet och på morgonen i söndags kom Johannes dit och jag klippte honom för han ville bli snygg tills han åker ner till Kroatsien till sin tjej :)

Sen åkte jag till stan, mötte upp Danne, åkte sen hem till honom och klippte han och sen hyrde vi film och åt pizza=) blev att jag sov kvar där för klockan blev lite mycket;)

Och igår åkte jag hem ifrån honom, blev upphämtad av Anki och Rickard, hem till mig och hämtade kläder och Putte. Sen hem till Rickard och kekade lite, sen hem till min systers lägenhet så kom Millan dit så klippte jag henne också! haha! 



Vidare till stationen med Anki&Rickard för att hämta upp Danne så åkte vi till bipen och 'spelade' fotboll! haha dvs jag och Anki tittade mest på och grabbarna fick leka lite;D
Sen fick Danne åka hem väldigt sent? eller tidigt? avgör själv.. stackars liten!



Idag har jag vart hos mormor...... herregud!   när jag kom hem har jag fixat på mitt rum men blir aldrig klar för jag är så petig!:O gått med hundarna, för över alla bilder från min dator till cd-skivor för måste köpa en ny dator för snart funkar inte den här längre! haha;D




Snart ska jag åka hem till min syster igen! imorn blir det centrum med Anki och Kinell och shoppa lite(A)




I walk up in the world and cut the lights off,
and confidence is the stain they can't wipe off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0