skrämmeru livet ur mig eller

ajajajaaaaj gaaah jävla skitkatt:o
Sitter
i min systers soffa just nu, för typ 40minuter sen eller nåt så hör jag en duns och att katten jamar ute på balkongen, så jag springer runt i hela lägenheten/balkongen typ 4 gånger och letar efter Cesar tills jag ser att han har trängt sig ut mellan räcket och stängslet som e runt hela balkongen :o

Fick slänga på mig kläder
, ut och försöka hitta katten.. han har ju aldrig vart ute förut? så ringde mamma i panik.. hittade han tillslutgrannens tomt, liksom påväg in i deras lägenhet.. så då stormar han ut som bor där för han märkte att jag va där och ropade och pratade i telefonen, så lyser på mig med fetaste ficklampan så jag blev bländad.. haha! så fick jag tag i Cesar iaf.. som iiiiiinte gillar att bli buren.. så påvägen tillbaka så riiiiver och biiiter han sönder min arm totalt!! mamma ringer på telefonen, katten försöker ta sig ur och allt blev kaos.. ska komma in i lägenheten blablabla väl inne så ser jag att blodet riiiiiiiinner på armen, så haha börjar gråta i chock sen svimmade jag typ.. :(

 tål ju inte att se blod.. bläh! dumma kattjävel!




aah idag har jag vart och badat med Angelica och Josefine :)<3
skönt
i vattnet idag, simmade runt, haha gjorde konstiga grejer och hade kul!
Låg och schtekte och de sprang typ 15 ungar runt oss i sanden så de skvätte både vatten och sand på oss hela tiden:o så Josefine stoppar två tjejer och säger åt dem:

Men snälla ni, måste ni sprunga runt oss? vi blir blöta och sandiga..
ena tjejen springer vidare med fetaste BC'n och den andra tjejen va kanske 4-5 år.. hon tar ena handen mot kinden/munnen och börjar gråta!! hahahahaha
josefine: men va.. ser jag så hemsk ut idag? XD

hahahah faaan vad vi garvade men just dem ungarna slutade röja vid oss, men nänä då bombaderas vi av 13åringa killar som ligger och röker och små andra jobbiga killar som röjde satan..
fan kan inte föräldrar hålla koll på sina barn!! -.-

Hem, fixade mig, åkte till Moster som fyllde 50 barre! partyparty, fattade ju lagom mkt när de började snacka spanska å nåt annat språk :o haha måste öva upp de lite, engelskan va bra iaf;)

Åkte hem, fort packade och så, hämtade upp Angelica och Emelie, sen hem till min systers lägenhet, så kom Rickard också å tittade vi på fotbollen :)
sen drog dem direkt och nu sitter jag här i min ensamhet, håller på att somna, lyssnar på underbar musik och längtar efter att få åka bort på tisdag!!!!!!!!!!! borta i 2 veckor, så skööönt att slippa allt skit här!


The pain that comes today,
is here for a while then goes away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0