not that i don't like you..

I will be dancing <3

När vi flög upp så röjde vi på arlanda! hahaha sen så satt vi på samma flyg som Kevin Borg.. men vågade inte ens hälsa från Denis Junior från malta för han såg så sur ut:o

Sen så kom vi fram, packningen kom fort, åkte och handlade, hamnade med på tv4 nyheternaIca Maxi i Luleå! haha sen så bar de av till Överkalix och Svartbyn!

folket nu är jag i norrlaaaaand, då galet långt upp, tusentals mygg och knottjävlar.. men men:D midnattssolen är lika underbar i år <3 bilden e från sommar 2007



bilden är tagen precis här nedanför huset vid stranden, där vi har lagt i båten, har vart ute och åkt massor, gungar fortfarande i kroppen! haha:D

Vi har vart och badat i poolen, badat i älven och fångat en gädda med händerna O,o haha sen så har vi cyklat fram och tillbaka till Bränna och hahha där hände de roliga saker^^

vi har även vart och ätit norrländsk kebab... smakade inte alls som riktig kebab hemma:( buhu..
och när vi badade i poolen så kommer de fram en kille som jag hade lånat ett cyklop av, och då frågar han mig
Höttdu kan int ja få lånte grillglajjet?!

AHHAHAHAHA jag höll på att drunkna av garv.. xD

så ah.. shit norrländska är kärlek<3

Nyss va vi ute och fiskade, heeelt stilla på vattnet när de e natt, jag fick 7 abborrar och Ludvig fick  1 abborre, 2 sikar och 1 mört! haha jag e feeeeeeett grym på att köra motorbåt;D 

Nu ska vi typ cykla in till bränna för man kan inte sova för de e så ljust ute:)

Aloha aloha, forget him..
think about bustakjoool..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0