låt basen pumpa! upp och ner! upp och ner!

ååh när jag klev av planet, efter att ha fått lyssnatvå grabar som berätta hela deras liv för varandra för dem va typ barndomsvänner men inte träffats på 10 år och nu sitter bredvid varandra av slump!

så står mamma där vid väskrullandet med putte, aaw! jag typ sprang dit och slängde mig på honom(A) plutten..

åkte hem, chillade bara och sov i min underbara och älskade säng!!!!
Dagen efter de så jadu.. solade jag lite och hjälpte till att måla osv på huset eftersom vi renoverar utsidan:) sen så åkte vi och handlade kebba! wohooo RIKTIG kebab(A)

sen bar de av till Farsta och hem till Jennas & Niclas pappa, kom dit ganska sent så blev att chilla, snacka som fan osv:) mkt mkt trevligt och kul! haha

knas att Jenna blev suddig;o

När vi vaknade åkte vi till farsta centrum och gick runt massa, sen kom de impuls planer! haha stannade kvar en natt till, och igårkväll så ja.. lite svårt att förklara här men den var sjuuuuuuuuuuuuukt BRA!!! fyfan asså!! riktigt minne för livet=)

och ont som fan har man i fötterna idag:( 3 blåsor och haltar som en tant! haha..
Vi va lite busiga och sprang i vattenspridarna på golfbanan! skööönt!





Hälsade på hästarna! hoppla polle^^





                            Only when you stop to think about me,
                do you know..

Kommentarer
Postat av: Jenna

haha, fan va kul vi hade den kvällen ;) bästa på länge! <3

2010-07-24 @ 21:23:03
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0